🇯🇵 (JP):
やあ!コウタだよ!
僕は映画にはあまり詳しくないんだけど、それでもちょっと興味があるから、コウタの金曜夜の質問コーナー第1回目として、みんなの好きな映画は何?
僕の好きな映画は『鬼滅の刃 柱修行編』と『13日の金曜日』。
それでは、また来週のコウタの金曜夜の質問コーナーで会おうね!
🇺🇸/🇬🇧 (EN):
Hey! Kota here!
I'm not too big on movies. But I'm still curious to ask, so for the first Kota's Friday Night Questions, what's your favorite movie?
For me, it is Demon Slayer: Hashira Training and Friday the 13th.
That's all, see you next week for Kota's Friday Night Questions!
Comments
Displaying 1 of 1 comments ( View all | Add Comment )
8iridescent8
i love Wall-E and Haikyuu:The Dumbster Match