🇯🇵 (JP):
こんにちは!コウタです!
ゲームはそれほど得意ではないのですが、たまにプレイします。
個人的に好きなゲームの一つは「逆転裁判」です(現在は「逆転裁判4 別れの逆転」をプレイ中です)。
皆さんは「逆転裁判」シリーズをプレイしたことがありますか?もしあれば、感想を聞かせてください!
もしプレイ状況を共有したくない場合は、もちろん構いません!
それでは、コウタでした!(¬‿¬)
🇺🇸/🇬🇧 (EN):
Hello! Kota here!
I'm not the biggest when it comes to playing games, but I'll occasionally do it from time to time.
One of my personal favourites is Ace Attorney (currently on Phoenix Wright Episode 4: Turnabout Goodbyes).
So, have any of you played the games, and if so, what are your opinions on them?
If you don't want to share your progress, then that's perfectly fine!
That's all, Kota out! (¬‿¬)
Comments
Displaying 0 of 0 comments ( View all | Add Comment )